Hoe voegen wij waarde toe aan uw winkel?

Wij verzamelen data over het klantengedrag in uw winkel om conversie te optimaliseren.

Wij meten de real-time drukte in uw winkel en hoe lang een klant zich in een zone bevindt. Hier kan het optimale aantal medewerkers op worden afgestemd om interactie met de klant te verhogen, wat leidt tot een hogere conversie. 

Ook kunnen wij rapporten genereren op het gedrag van klanten na marketingcampagnes. Slaat de campagne goed aan? Trekt dit meer klanten naar mijn winkel? En hoe deel ik mijn winkel optimaal in om mijn conversie percentage zo hoog mogelijk uit te laten vallen?

Onze oplossing

Onze techniek maakt gebruikt van BLE Beacons en uw eigen app. Klanten worden geteld zonder dat zij zich hoeven aan te melden bij het Wifi netwerk. Dit is volledig anoniem en AVG-proof. Wij tracken deze mensen door de hele winkel met verschillende sensoren. 

Na het verzamelen van de data sturen wij het door naar onze servers waar onze AI en machine learning hun werk doen. Hierna genereren wij rapporten en sturen we alles door naar uw persoonlijke dashboard. Zo heeft u geen eigen data team nodig en kost het u geen tijd en moeite om inzicht te krijgen.

undraw_personal_finance_tqcd (1)

Richt uw winkel optimaal in voor een hogere conversie

Wij genereren heatmaps/looppatronen van uw klanten om te kijken hoe klanten zich door de winkel bewegen. Zo kan de winkel optimaal ingericht worden. Op het moment dat uw klanten toestemming gegeven hebben, bijvoorbeeld bij het aanmaken van een account, kunnen we uw offline en online marketing met elkaar koppelen. 

Wat betekent Active Customer Engagement voor u?

Middels het sturen van push-meldingen kunt u verschillende berichten en content direct naar uw klanten sturen. Dit kunt u volledig zelf inrichten op ons platform. Bepaal zelf wat, wanneer en naar wie er een melding gestuurd wordt! De meldingen kunnen gebruikt worden voor informatie over uw winkel, speciale aanbiedingen of kortingscodes, formulieren voor uw nieuwsbrief of iets anders wat u zelf bedenkt. 

Als uw klanten de melding geopend heeft kunt u ze zelfs retargeten op Facebook en Google! Zo wordt de offline met de online wereld gekoppeld.